Často kladené otázky

Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky

Vše

Pokud jste se zaregistrovali přes webové stránky, můžete snadno změnit své členství, například přejít na verzi Plus, prostřednictvím Rodičovského portálu.


What to do:

1. Přejděte na  ahojalbert.cz

2. Zvolte “Přihlásit se”

3. Zvolte “Členství a účet”

4. Zvolte “Změnit členství” pod “Spravovat členství”

5. Vyberte si členství, na které chcete přejít, a zvolte možnost „Platba ročně“ nebo „Platba měsíčně“.

Pokud jste se zaregistrovali přímo v jedné z našich aplikací, vaše předplatné bude spravováno prostřednictvím App Store nebo Google Play. Přihlášením na našich webových stránkách snadno zjistíte, zda bylo vaše členství vytvořeno přes aplikaci nebo web.

Pokud je vaše předplatné spravováno prostřednictvím App Store nebo Google Play, budete muset provést změnu tam. Níže uvedený odkaz, vás přesměruje na oficiální návod, jak změnit členství ve vašem obchodu s aplikacemi.


Provedli jste nákup přes App Store?

App Store

Provedli jste nákup přes Google Play?

Google Play

Je nám líto, že nás chcete opustit. Samozřejmě vám ale rádi pomůžeme, aby celý proces proběhl bez problémů.

Chceme vás upozornit, že naše podpora neprovádí manuální zpracování žádostí o ukončení členství. Ale nebojte se, je to opravdu jednoduché! Pokud jste se zaregistrovali přes naše webové stránky, stačí se přihlásit do našeho rodičovského portálu a členství ukončit následovně.

How to use:

1. Přejděte na ahojalbert.cz

2. Zvolte "Přihlásit se"

3. Přejděte do "Členství a účet" (pod "Domů" pokud používáte smartphone nebo tablet, a pod sekcí „Vaše členství“, pokud se přihlašujete přes počítač)

4. Zvolte "Zrušit členství"

5. Uveďte prosím důvod zrušení

6. Hotovo!

Po dokončení vám zašleme potvrzovací email.

Pokud jste se zaregistrovali přímo v některé z našich aplikací, vaše předplatné spravuje App Store nebo Google Play. Pokud se přihlásíte na naše webové stránky, snadno zjistíte, zda bylo vaše členství vytvořeno přes aplikaci nebo web.

Pokud je předplatné spravováno některým z obchodů s aplikacemi, budete muset provést zrušení přímo prostřednictvím jejich infrastruktury. Následujte odkazy níže pro jednoduché instrukce, jak zrušit předplatné v každém obchodě s aplikacemi.

Provedli jste nákup přes App Store?

Pomocí následujícího odkazu získáte podrobný návod, jak zrušit členství.

Apple

Provedli jste nákup přes Google Play?

Pomocí následujícího odkazu získáte podrobný návod, jak zrušit členství.

Google Play

Při registraci na našich webových stránkách máte vždy možnost vyzkoušet naše aplikace zdarma. Délka zkušební doby závisí na aktuální kampani, která je aktivní během vaší registrace. Pokud nechcete pokračovat v používání Alberta po uplynutí zkušební doby, musíte před jejím koncem zrušit své členství. Upozorňujeme, že po skončení zkušební doby vám bude účtována původní cena za členství.

Pokud však svůj účet zaregistrujete přímo v naší aplikaci a ne na webu, vaše členství bude spravováno App Storem nebo Google Play, kde platí jejich vlastní podmínky a ceny. Upozorňujeme, že ceny předplatného zakoupeného přes App Store a Google Play se mohou lišit od cen předplatného zakoupeného přes naše webové stránky. Pro více informací o těchto podmínkách a cenách se obraťte na svůj obchod s aplikacemi nebo na naši aplikaci.

Účet si můžete snadno a rychle vytvořit na naší webové stránce ahojalbert.cz. Alternativně si také můžete vytvořit účet přímo přes aplikaci Albert Junior (pro děti ve věku 3-9 let). Při registraci v aplikaci je předplatné spravováno App Storem nebo Google Play. Upozorňujeme, že ceny členství se mohou lišit mezi webovými stránkami a obchody s aplikacemi. Těšíme se, až vám pomůžeme s matematikou!

Pokud jste se zaregistrovali přes web, brzy obdržíte na vaši e-mailovou adresu uvítací e-mail. Poté si stačí jen stáhnout vybranou aplikaci a můžete začít procvičovat!

Abyste se stali členem Alberta, musíte si nejdříve vybrat, jaký typ členství chcete a poté vyplnit svou e-mailovou adresu, případně mobilní číslo dítěte (pro zaslání odkazu na stažení aplikace), a údaje o platební kartě. Vždy nabízíme bezplatné zkušební období, abyste si službu mohli vyzkoušet. Pokud se rozhodnete nepokračovat, můžete své předplatné snadno zrušit před koncem zkušební doby a nebude vám účtována ani koruna!

Samozřejmě nemáme žádnou závaznou dobu ani výpovědní lhůtu. Můžete skončit, kdy chcete!

Při registraci vytvořte profil pro dítě, které bude používat naše aplikace. Díky tomu budete moci sledovat vývoj dítěte a v budoucnu dostávat personalizovaná doporučení. Zadejte jméno a věk dítěte.

Profily můžete měnit nebo přidávat pod sekcí „Spravovat profily“, která se nachází v menu po přihlášení do našeho rodičovského portálu (přes naše webové stránky). Upozorňujeme, že více profilů můžete přidat pouze s členstvím Plus. Ale nebojte se, svůj účet můžete snadno upgradovat přímo v rodičovském portálu!

Heslo si můžete snadno resetovat kliknutím na tento odkaz: Ujistěte se, že zadáváte správnou e-mailovou adresu / mobilní číslo bez mezer. Někdy se může e-mail s obnovením dostat do spamu, prosím, zkontrolujte také tuto složku, pokud e-mail neuvidíte v běžné doručené poště.

Vaše uživatelské jméno je e-mailová adresa / mobilní číslo, které jste zadali při registraci.

V aplikaci Albert Junior, určené pro děti ve věku 3-9 let, najdete více než 3200 cvičení. Dále také obsahuje spoustu zábavných prvků, jako jsou herní elementy, které se objevují mezi dokončenými cvičeními.

V aplikaci Albert, která je určena pro děti ve věku 10-16 let, je k dispozici více než 4800 úloh. Navíc zde najdete také přibližně 270 animovaných video lekcí, které pedagogicky vysvětlují vše od jednodušších až po složitější problémy.

Ano, je to tak! Albert byl vytvořen týmem zkušených učitelů, odborníků a pedagogů, kteří připravili kvalitní obsah v souladu s českým vzdělávacím systémem. Obsah je navíc rozdělen na menší části, aby byl přesnější a snáze přizpůsobitelný vašim potřebám.

V aplikaci Albert Junior mluvíme o úrovních místo ročníků, protože se soustředíme na individuální vývoj každého dítěte. Abychom vám jako rodičům pomohli lépe pochopit, na jaké úrovni se vaše dítě nachází, můžeme říci, že úrovně odpovídají 1., 2. a 3. ročníku základní školy. Jak v aplikaci Albert, tak Albert Junior platí, že dítě vždy postupuje podle svých vlastních schopností. Máte tak možnost se vrátit k procvičování základních dovedností, ale také je výzvou posunout dítě na vyšší úroveň.

Ups! Omlouváme se, velmi nás to mrzí. Abychom mohli chybu opravit, potřebujeme od vás více informací:

  • Stručně popište problém.

  • K jakému cvičení se to vztahuje? Uveďte ID číslo nalevo od úkolu (u Albert Junior) nebo pošlete screenshot úkolu.

Děkujeme, že nám pomáháte zlepšovat se!

Víme, že to není příjemné, když aplikace nefunguje, jak má. Bohužel, technika občas zlobí. Děláme ale vše pro to, abychom vám a vašemu dítěti poskytli co nejlepší zážitek. Pokud nám dáte co nejvíce informací, rychle se na problém podíváme a opravíme ho.

Kontaktujte nás prosím na support@ahojalbert.cz s následujícími informacemi:

  • Krátký popis problému.

  • S kterým z našich produktů máte problém, Albert Junior (3-9 let) nebo Albert (10-16 let)?

  • Model zařízení, které používáte (u Apple produktů můžete model najít na zadní straně zařízení nebo v nastavení pod "Obecné -> O zařízení -> Model zařízení"; u Android zařízení přejděte do Nastavení -> "O telefonu" – pozor, může se lišit u různých modelů Androidu). Jaká verze IOS / Androidu byla naposledy nainstalována na zařízení? (Tuto informaci naleznete ve stejném menu, kde je uveden model zařízení, například v nastavení u IOS / Android).

  • Screenshot nebo video, kde je problém vidět.

Čím více nám poskytnete informací, tím lépe se nám bude problém vyhodnocovat. Pokud ale nemáte všechny údaje, nevadí, můžete nás kontaktovat i s těmi, které máte k dispozici.

Časté problémy a jejich řešení

Aplikace se po přihlášení jen načítá a nic se neděje
Odpověď: Zkontrolujte, zda nemáte na zařízení zapnutý rodičovský zámek. Pokud ano, problém vyřeší jeho vypnutí.

V aplikaci je zobrazená jen polovina cvičení
Odpověď: Pravděpodobně používáte starší verzi operačního systému, která neumožňuje aktualizace aplikace. Zkontrolujte, zda je možné aktualizovat zařízení na nejnovější verzi (to můžete provést v nastavení) a vyzkoušejte to znovu!

Aplikace požaduje vytvoření nového uživatele
Odpověď: Před přihlášením do aplikace je nutné se nejprve zaregistrovat. To můžete jednoduše udělat přihlášením přes ahojalbert.cz . Poté si můžete vytvořit nový profil v sekci "Správa profilů".

Text v aplikaci je příliš velký a nemohu najít tlačítko pro pokračování
Odpověď: Pravděpodobně máte na zařízení nastavený větší text. Změňte velikost písma v nastavení zařízení, aby se text vešel na obrazovku.

Moje dítě dokončilo všechna cvičení a teď nelze začít znovu
Odpověď: Žádný problém, kontaktujte naši podporu a my vám pomůžeme resetovat účet.

Nemohu se přihlásit ke svému účtu
Odpověď: Ujistěte se, že uživatelské jméno je napsáno správně, bez mezer před nebo za adresou. Vaše uživatelské jméno je e-mailová adresa, kterou jste použili při registraci.

Samozřejmě, je to možné! Stačí nás kontaktovat na support@ahojalbert.cz a my se vám ozveme a pokusíme se co nejdříve zpřístupnit aplikace Albert vašim žákům.

Stanovili jsme maximální lhůtu 48 hodin během pracovních dnů mimo svátky. Ale uděláme vše pro to, abychom vás ohromili rychlostí naší odpovědi!

Neshromažďujeme žádné citlivé informace. Při registraci zadáváte údaje o kartě, které jsou bezpečně zpracovávány prostřednictvím našeho obchodního systému Stripe, a nemohou být předány třetím stranám. Tento systém je certifikován jako PCI Service Provider Level 1, což je nejvyšší úroveň certifikace v oblasti platebního průmyslu. Všechna data jsou tedy šifrována a splňují normy EU. Kromě toho máme k dispozici vaši e-mailovou adresu, abychom vám mohli poskytnout relevantní informace o vašem členství, a telefonní čísla, abychom vám mohli poslat SMS s informacemi o aplikaci.

Pro více informací si prosím přečtěte naši stránku o ochraně soukromí zde.

Ano, pokud jste nezletilý, potřebujete souhlas svého zákonného zástupce k používání našich aplikací. Přijetím podmínek užívání předpokládáme, že členství bylo vytvořeno se souhlasem zákonného zástupce.

Ano, samozřejmě můžete. Kontaktujte nás na support@ahojalbert.cz a my vám připravíme a zašleme záznam vašich dat. Vezměte prosím na vědomí, že doba čekání na vyřízení žádosti o osobní údaje může trvat až 30 dní.

Samozřejmě, že můžete! Pošlete e-mail na support@ahojalbert.cz a my smažeme všechny vaše osobní údaje. Pozor! Upozorňujeme, že to znamená, že váš účet bude zrušen.

Pokud máte otázky ohledně aplikace, rádi o nich uslyšíme na e-mailu support@ahojalbert.cz. Pokud máte otázky ohledně vašeho členství, doporučujeme se nejdříve přihlásit do našeho rodičovského portálu, kde naleznete relevantní informace. Do portálu můžete přejít z našich webových stránek ahojalbert.cz.

Naše členství se liší v několika ohledech. Abychom to co nejlépe vysvětlili, přehledně jsme sepsali hlavní rozdíly níže:

BASIC

  • 1 uživatel

  • Albert Junior

  • Albert Teen

  • Aktivita měsíce prostřednictvím e-mailu


STANDARD

  • 1 uživatel

  • Albert Junior

  • Albert Code

  • Albert Geo

  • Albert Teen

  • Detailní přehled pokroků v matematice (Albert Junior)


PLUS

  • 4 uživatelé

  • Albert Junior

  • Albert Code

  • Albert Geo

  • Albert Teen

  • Holy Owly

  • Detailní přehled pokroků v matematice (Albert Junior)


Hlavní rozdíl spočívá v tom, že u členství Standard nebo Plus získáte lepší přehled o vývoji vašeho dítěte a přístup ke všem našim produktům. Členství Plus se také liší tím, že umožňuje 4 uživatelům používat stejný účet. Samozřejmě, Albert je bez reklam, bez ohledu na typ členství, a bez závazků nebo výpovědní lhůty!

Máte právo zrušit svůj nákup do 14 dnů od uzavření smlouvy. Pokud se rozhodnete smlouvu zrušit, stačí nám zaslat e-mail na adresu support@ahojalbert.cz a přiložit údaje, pod kterými je vaše předplatné registrováno.