Privacy Policy

Zásady ochrany soukromí

eEducation Albert AB, IČO 559020-9093, dbá na vaše soukromí. Proto pečlivě shromažďujeme informace, které mohou být spojeny s vaší osobou (takzvaná osobní data). Zároveň vám chceme poskytnout přístup k aplikaci Albert a umožnit vám ukládat vaše aktivity, abyste mohli sledovat svůj pokrok.

K jakým účelům zpracováváme data?

Vaše data shromažďujeme, abychom vám poskytli co nejlepší služby, a využíváme je k následujícím účelům:

  • Ověření vaší identity, když používáte naše služby nebo nás kontaktujete

  • K odpovědi na vaše dotazy nebo připomínky

  • Poskytování, správu a usnadnění používání našich služeb

  • Odesílání administrativních zpráv a informací o změnách ve službách, aktualizacích našich Všeobecných obchodních podmínek a Zásad ochrany soukromí

  • E-mailové informace nebo poskytování zpráv v aplikaci o vaší odměně, programech, nových službách, nových funkcích nebo newsletterech. Z těchto zpráv se můžete kdykoli odhlásit.

  • Odesílání push notifikací, abychom vám poskytli aktualizace a další relevantní zprávy. Push notifikace můžete snadno spravovat na stránce „možnosti“ nebo „nastavení“ v mobilní aplikaci

  • Pochopení a zlepšení služeb a vývoj nových produktů, služeb nebo funkcí

  • Správa preferencí vašeho účtu, vytvoření vašeho profilu a registračních informací

  • Odpověď na dotazy a problémy zákaznické podpory

  • Kontaktování vás pro zákaznické průzkumy

  • Usnadnění technického fungování našich služeb, včetně, ale nejen, odstraňování problémů a zajištění bezpečnosti služeb

  • Vytváření, přezkoumání, analýza a sdílení technických informací

  • Analýza uživatelského provozu a trendů, sledování nákupů a informací o používání

  • Reklama našich služeb na webových stránkách třetích stran nebo mobilních aplikacích

  • Marketing, zpracování nebo plnění propagačních akcí, které administrujeme nebo sponzorujeme


Jaké informace shromažďujeme?

Shromažďujeme údaje, když se zaregistrujete nebo přihlásíte do svého účtu, když používáte naši službu, komunikujete s námi nebo kontaktujete naši zákaznickou podporu.

Také shromažďujeme informace prostřednictvím cookies, serverových protokolů a dalších podobných technologií při používání naší služby.

 

Můžeme také shromažďovat informace o vaší poloze, když registrujete svůj účet. Tyto informace o poloze jsou shromažďovány na základě vaší IP adresy a jsou omezeny pouze na název vašeho města.

 

Při procházení a interakci s našimi webovými stránkami můžeme používat technologie pro automatický sběr dat ke shromáždění určitých informací o vašem zařízení, prohlížecích aktivitách a vzorech, jako jsou podrobnosti o vašich návštěvách našich webových stránek, údaje o návštěvnosti a další komunikační údaje. Můžeme také shromažďovat informace o vašem počítači a internetovém připojení, operačním systému a typu prohlížeče. Údaje, které shromažďujeme automaticky, nám pomáhají zlepšovat naše webové stránky a poskytovat lepší a více personalizovanou službu. Pomáhají nám také uchovávat informace o vašich preferencích, což nám umožňuje přizpůsobit naše webové stránky podle vašich individuálních zájmů a pomáhá nám vás rozpoznat, když se vrátíte na naše stránky. Pro více informací nás kontaktujte na support@ahojalbert.cz.

 

Při registraci vašeho uživatelského účtu požadujeme vaše telefonní číslo nebo e-mail. Neshromažďujeme rodná čísla ani žádné citlivé osobní údaje.

Máte možnost nahrát obrázek na svůj profil, ale je to zcela volitelné. Není nutné nahrávat žádný obrázek a pokud se rozhodnete obrázek nahrát, můžete si vybrat, zda to bude obrázek, který vás reprezentuje, nebo něco jiného. Jste však zodpovědní za práva k obrázku, který nahráváte. Máte také možnost zcela dobrovolně zadat své jméno do svého aliasu, abychom vám mohli nabídnout zážitek přizpůsobený vašim preferencím.

Při registraci vašeho účtu poskytnete své platební údaje nebo informace o kreditní kartě našemu poskytovateli plateb Stripe (Stripe, Inc.) prostřednictvím našeho uživatelského rozhraní. Za tyto osobní údaje je odpovědný Stripe vůči vám jako uživateli.

Při používání naší služby uchováváme data o vašich interakcích s Albertem, včetně cvičení, která byla navštívena a vyřešena. Děláme to proto, abychom mohli uložit váš aktuální pokrok, přizpůsobit obsah úrovni obtížnosti, která vám nejlépe vyhovuje, a abyste mohli pokračovat ve službě na stejném místě, kde jste skončili při poslední relaci.

Jakým způsobem využíváme shromážděné osobní údaje?

Používáme telefonní čísla nebo e-mailové adresy k vytvoření uživatelského účtu, díky kterému se můžete přihlásit a ukládat své aktivity. Informace z vašeho profilu můžeme také využít v agregované formě k vylepšení našich služeb. Můžeme vás také kontaktovat s nabídkami, které by vás mohly zajímat.

Pro zajištění důvěrnosti používáme moderní šifrované technologie a máme zavedené postupy ochrany osobních údajů.


Jakým uchováváme shromážděné osobní údaje?

Vaše osobní údaje uchováváme v různých cloudových službách, a to jak v rámci, tak mimo oblast EU/EEA.

Snažíme se zpracovávat osobní údaje pouze v rámci EU nebo oblasti EEA. V některých případech se však stává, že naše servery nebo servery našich partnerů jsou umístěny mimo oblast EU nebo EEA. V takových případech zahajujeme procesy k uzavření speciálních dohod o zpracování osobních údajů, které jsou přizpůsobeny zpracování osobních údajů mimo EU nebo EEA.

Bez ohledu na to, kde jsou vaše osobní údaje zpracovávány, přijímáme opatření, abychom zajistili, že vaše osobní údaje nebudou zpracovávány k jiným účelům, než bylo dohodnuto.

Jak dlouho uchováváme shromážděné osobní údaje?

Vaše osobní údaje uchováváme po celou dobu, kdy používáte Alberta, a až dva roky po skončení vašeho předplatného. Tyto údaje využíváme k oslovení zákazníků, kteří naši službu již dříve používali, s cílenými nabídkami a žádostmi o zpětnou vazbu. Pokud to vyžaduje zákon, můžeme být povinni uchovávat určité informace po delší dobu. Také můžeme uchovávat informace, pokud je to nezbytné pro splnění naší dohody s vámi (v těchto případech zpracování vašich osobních údajů není založeno na souhlasu a není možné souhlas odvolat).

Údaje třetích stran, osobní údaje

V některých případech můžeme sdílet informace s našimi partnery, kteří pro nás poskytují různé služby, což zahrnuje údaje třetích stran. Mezi tyto služby mohou patřit analýza dat, marketing, e-mailové a úložné služby, zákaznická podpora, platební služby a provádění průzkumů mezi zákazníky.

Přenos osobních údajů

V případech, kdy přenášíme vaše osobní údaje mimo oblast EU/EEA, činíme tak pouze na základě standardních smluvních doložek EU nebo, v případě USA, do společností, které se samostatně certifikovaly v rámci Privacy Shield.

Vaše práva

Máte právo zjistit, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, a pokud jsou některé informace nesprávné, máte právo požádat o jejich opravu. Můžete kdykoli odvolat svůj souhlas, a to pouze v případě, že naše zpracování je založeno na souhlasu. V takovém případě smažeme váš uživatelský účet. Máte následující práva, která se vztahují na základě omezení platného práva.

Máte právo obdržet takzvaný výpis z registru.

Jsme vždy otevření a transparentní ohledně toho, jak zpracováváme vaše osobní údaje. Pokud chcete získat podrobnější informace o tom, které vaše osobní údaje zpracováváme, můžete požádat o přístup k těmto údajům.

Právo na omezení.

Máte právo požádat o omezení zpracování vašich osobních údajů.

Právo vznést námitku proti určitému typu zpracování.

Máte vždy právo vyhnout se marketingu a vznést námitku proti jakémukoli zpracování osobních údajů na základě takzvaného vyvažování zájmů.

Právo na přenositelnost údajů.

Pokud je naše zpracování vašich osobních údajů založeno na vašem souhlasu nebo plnění smlouvy s vámi, máte právo požádat o přenos údajů, které jste nám poskytli, k jinému správci osobních údajů (přenositelnost údajů). Předpokladem pro přenositelnost údajů je, že přenos je technicky možný a může být automatizován.

Právo na odstranění údajů.

V některých případech máte právo požádat o vymazání svých osobních údajů, například pokud již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny. Pokud to vyžaduje zákon, můžeme být povinni uchovat určité informace, a tedy je nemůžeme vymazat. Pokud chcete podat žádost o vymazání údajů, kontaktujte nás prosím na adrese support@ahojalbert.cz

Právo na opravu.

Máte právo nechat opravit nesprávné osobní údaje, které o vás máme. V závislosti na účelu zpracování máte také právo doplnit neúplné osobní údaje. Pokud chcete uplatnit některé z těchto práv, zašlete žádost na adresu support@ahojalbert.cz. Při podání takové žádosti se budete muset prokázat kopií svého řidičského průkazu, pasu, občanského průkazu nebo jiného dokladu, kterým potvrdíte vaši identitu.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně svých práv, kontaktujte nás prosím na níže uvedenou e-mailovou adresu.

Více informací si můžete přečíst také na stránkách Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Plug

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně naší zásady ochrany osobních údajů nebo způsobu, jakým řešíme otázky ochrany soukromí, neváhejte nás kontaktovat na následující e-mailové adrese: support@ahojalbert.cz .