Všeobecné obchodní podmínky pro využívání služeb eEducation Albert pro spotřebitele
Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou právně závazné a představují dohodu mezi vámi a společností eEducation Albert AB (Albert), IČO 559020-9093, týkající se využívání služeb, které Albert poskytuje prostřednictvím svých platforem (dále jen „Služba“). Pro přístup k Službě je nutné souhlasit s těmito všeobecnými obchodními podmínkami. Aktivováním vašeho účtu a přijetím těchto podmínek se stáváte jejich závaznými účastníky.
Albert si vyhrazuje právo měnit tyto Všeobecné obchodní podmínky; platné Všeobecné obchodní podmínky jsou dostupné na webových stránkách společnosti Albert.
Albert poskytuje předplatnou službu digitálních výukových aplikací, které mají za cíl usnadnit učení pro děti ve věku 3-16 let. Služba je rozdělena do různých předmětů, jako je angličtina a matematika, a je také přizpůsobena pro různé věkové skupiny. Předplatné poskytuje uživatelům přístup k výukovým aplikacím Albert, včetně funkcionality, rozhraní a obsahu (včetně textu, hudby, obrázků, filmů a podkladových dat a softwaru), které Albert zpřístupňuje prostřednictvím Služby na webových stránkách a v různých aplikacích.
Pro přijetí těchto podmínek vám musí být alespoň osmnáct (18) let. Pokud je vám méně než osmnáct (18) let, potřebujete souhlas zákonného zástupce. Přijetí těchto Všeobecných obchodních podmínek probíhá prostřednictvím Mobilního BankID.
Pro přístup k obsahu Služby je nutné se zaregistrovat a vytvořit uživatelský účet. Můžete se zaregistrovat buď prostřednictvím našich webových stránek, nebo prostřednictvím vašeho obchodu s aplikacemi. Při vytváření uživatelského účtu budete muset poskytnout e-mailovou adresu, heslo, platební údaje, přijmout naše obchodní podmínky a podepsat se pomocí Mobilního BankID. Vaše e-mailová adresa bude používána jako vaše uživatelské jméno. Jste zodpovědní za poskytování správných informací o sobě a za zajištění, že k vašim přihlašovacím údajům nebo heslu nebude mít přístup neoprávněná osoba. Jste zodpovědní za to, že e-mailová adresa, kterou uvedete, je správná a aktuální, protože většina komunikace týkající se vašeho předplatného a nákupů bude probíhat prostřednictvím e-mailu. Albert si vyhrazuje právo v jednotlivých případech zamítnout nebo ukončit uživatelský účet (například pokud jste poskytli nesprávné osobní údaje).
Můžete se rozhodnout přidat více uživatelských profilů do svého uživatelského účtu. Předplatné je určeno pro osobu, která si účet zaregistrovala, a může být sdíleno s profily, jak je uvedeno v těchto Všeobecných obchodních podmínkách. Profily jsou určeny pro osoby žijící ve stejné domácnosti. To znamená, že profil nemůže být osoba, která není součástí vaší domácnosti; taková osoba si musí zaregistrovat samostatný účet. Jakékoliv další profily, které propojujete se svým uživatelským účtem, musí splňovat tyto Všeobecné obchodní podmínky a vy jste zodpovědní za zajištění, že tomu tak bude. Aktuální ceník pro přidávání uživatelských profilů naleznete na webových stránkách společnosti Albert.
Pro používání Služby musíte mít přístup k internetovému připojení. Služba je kompatibilní na tabletech a mobilech, ale nelze ji stáhnout na stolní počítač. Informace o verzi operačního systému potřebné k použití aplikace Albert naleznete v App Store a Google Play. Albert nenese odpovědnost za chyby a/nebo zpoždění způsobené vadným vybavením, softwarem a/nebo kapacitou internetu.
Albert si vyhrazuje právo měnit technické podmínky Služby, což znamená, že se v průběhu času mohou měnit například obsah, struktura, funkcionalita a vyhledávací systémy. Albert má právo dočasně omezit dostupnost Služby za účelem údržby, podpory, upgradu nebo opravy chyb. Albert se snaží provádět takovou údržbu a podobné zásahy pouze v časech, kdy je Služba běžně pod nízkým zatížením.
Pokud změna ve Službě nebyla oznámena společností Albert alespoň jeden (1) měsíc předem a tato změna výrazně ztíží vaši schopnost používat Službu (např. pokud jsou vaše výukové materiály zcela odstraněny ze Služby), máte právo na předčasné ukončení svého předplatného. V takovém případě máte také právo požádat o vrácení předplatného zaplaceného v přiměřené výši odpovídající zbývajícímu období aktuálního předplatného. O vrácení peněz můžete požádat pouze v případě, že zároveň zrušíte své předplatné. Pokud budete Službu nadále používat po provedení změny, bude se to považovat za váš souhlas se změnou. S výjimkou výše uvedeného souhlasíte s tím, že nebudete mít vůči společnosti Albert žádné nároky ani právní odpovědnost, v důsledku změny Služby uvedeným způsobem.
Pro aktuální tabulky předplatného a informace o cenách navštivte webové stránky společnosti Albert. Všechny ceny jsou uvedeny v českých korunách včetně příslušné sazby DPH. Platba probíhá buď měsíčně, nebo ročně.
U ročních předplatných je předplatné prodlužováno o jeden rok, pokud není zrušeno před koncem aktuálního předplatného období. Připomenutí, kdy bude předplatné obnoveno, bude zasláno jeden (1) měsíc před automatickým obnovením předplatného prostřednictvím „mých stránek“ na webových stránkách společnosti Albert. Pokud předplatné není zrušeno před vypršením předplatného období, dojde k automatickému obnovení předplatného a Albert následně naúčtuje poplatek za následující rok.
U měsíčních předplatných je předplatné prodlužováno vždy o jeden měsíc.
Pro nové uživatele je platba provedena okamžitě po uzavření smlouvy o předplatném, nebo pokud využíváte zkušební verzi, na konci zkušebního období, pokud jste se předtím neodhlásili. Konec zkušebního období je uveden v potvrzovacím e-mailu. Platba může být provedena dostupnou platební metodou nebo dárkovou kartou. Předplatné je poté účtováno každých 30 dní u měsíčního předplatného nebo na roční bázi u ročního předplatného. To znamená, že předplatné se automaticky obnoví a budete i nadále účtováni, dokud své předplatné nezrušíte. Pokud byla platba provedena pomocí dárkové karty, předplatné bude pokračovat s dříve zvolenou platební metodou, jakmile bude hodnota dárkové karty vyčerpána. V některých případech může dojít ke změně doby stržení platby, například pokud nejsou k dispozici prostředky v době platby. Můžete aktualizovat své platební údaje návštěvou našich webových stránek a kliknutím na odkaz „Členství a účet“.
Pokud platba nemůže být provedena z důvodu vypršení platnosti platební karty, nedostatečných prostředků na účtu nebo jiného důvodu a neaktualizujete své platební údaje nebo nezrušíte svůj účet/předplatné, může Albert pozastavit přístup k Službě, dokud nebude platba přijata. V případě neúspěšné platby má Albert právo na další pokusy o stržení platby a pokud tento pokus nebude úspěšný, může Albert ukončit vaše předplatné.
Albert nabízí pro nové uživatele zkušební období. Zkušební období může být pro měsíční nebo roční předplatné, přičemž si vyberete typ předplatného, který chcete. Pro zahájení zkušebního období je nutné zadat platební údaje. Zadáním platebních údajů při registraci do zkušebního období souhlasíte s tím, že na konci zkušebního období vám bude účtována cena za pokračování používání Služby. Aby vám nebyly účtovány náklady na pokračování používání Služby, je nutné předplatné zrušit před vypršením zkušebního období. Pokud předplatné nezrušíte před koncem zkušebního období, Albert vám naúčtuje poplatek za následující předplatné období na základě zvoleného typu předplatného.
Pokud zrušíte své předplatné během zkušební doby, váš přístup k Albertovo službám bude okamžitě zablokován. Předplatné můžete znovu aktivovat přes Rodičovský portál a pokračovat ve využívání zkušební doby, pokud tak učiníte před koncem fakturačního období. Po jeho uplynutí již nebude možné zkušební dobu obnovit a přístup zůstane zablokován, dokud neaktivujete nové předplatné.
Zkušební období může být využito pouze v případě, že jste ještě neměli předplatné nebo nevyužili zkušební období či podobnou nabídku. To platí, pokud není v nabídce uvedeno jinak.
Pro zkušební období ročního předplatného Albert bude připomenutí zasláno prostřednictvím „mých stránek“ na webových stránkách společnosti Albert. Pokud nákup probíhá prostřednictvím třetí strany (AppStore/Google PlayStore), obdržíte informace o svém předplatném od vašeho obchodu s aplikacemi. U zkušebních období delších než jeden (1) měsíc bude připomenutí odesláno jeden (1) měsíc před koncem. U zkušebních období kratších než jeden (1) měsíc bude připomenutí odesláno nejpozději den před vypršením zkušebního období.
Pro zrušení zkušebního období se přihlaste na Moje stránky pomocí přihlašovacích údajů zaslaných e-mailem při registraci účtu. Pokud nákup probíhá prostřednictvím třetí strany (AppStore/Google PlayStore), přejděte do svého obchodu s aplikacemi, v nastavení účtu v záložce „předplatné“ najdete své předplatné a možnost zrušení. Můžete se také kontaktovat e-mailovou adresu support@ahojalbert.cz a my vám pomůžeme zrušit vaše předplatné před koncem zkušebního období.
Slevové kódy, dárkové karty, nabídky pro předplatné a jiné podobné nabídky, které poskytují přístup k Službě, mohou být poskytovány nebo prodávány společností Albert nebo jejím jménem.
Můžete kdykoli zrušit své předplatné. Pokud zrušíte své předplatné před koncem aktuálního měsíčního nebo ročního období, předplatné skončí až po uplynutí tohoto období. Měsíční období trvá 30 dní a roční období 365 dní. Ukončení předplatného probíhá buď prostřednictvím webových stránek společnosti Albert, nebo přes Google Play/Apple Store. Ukončení musí být provedeno tam, kde bylo předplatné zakoupeno, a je vaší odpovědností zajistit, aby bylo předplatné správně zrušeno. Pokud ukončení nebude provedeno správně, nebude vám poskytnuta žádná náhrada.
Předplatné musíte zrušit před koncem předplaceného měsíčního nebo ročního období, což znamená, že zrušení musí být provedeno nejpozději do 23:59 v den před obnovou předplatného. Pokud zrušení nebude provedeno, předplatné bude automaticky obnoveno na další měsíční nebo roční období, za které vám bude naúčtován příslušný měsíční nebo roční poplatek.
Máte právo odstoupit od své koupě do čtrnácti (14) dnů od přijetí těchto Všeobecných podmínek (doba pro odstoupení) a obdržet plnou náhradu. K uplatnění práva na odstoupení můžete vyplnit Formulář pro odstoupení (viz Příloha 1) nebo kontaktovat zákaznický servis společnosti Albert, jehož kontaktní údaje naleznete v odstavci 17 níže. Formulář pro uplatnění práva na odstoupení je také k dispozici na webových stránkách společnosti Albert. Pokud je Služba vadná nebo nesprávná, můžete kontaktovat zákaznický servis společnosti Albert a podat stížnost.
Pokud uplatníte své právo na odstoupení, nebudete mít již přístup k Službě a váš účet bude automaticky zrušen. Refundace budou obvykle provedeny do 5-10 dnů od přijetí oznámení o uplatnění práva na odstoupení.
Refundace jsou možné pouze tehdy, pokud byly problémy se Službou způsobeny chybou společnosti Albert a zákazník nemohl službu využívat. Žádná náhrada není vyplácena v případech, kdy zákazník zapomněl zrušit své předplatné.
Veškerý obsah poskytovaný společností Albert prostřednictvím Služby je vlastněn společností Albert nebo jejími poskytovateli obsahu a je chráněn autorským právem nebo jinými právy duševního vlastnictví. Vytvořením uživatelského účtu a zaplacením poplatku získáváte nevýhradní, nepřenosnou, omezenou licenci k obsahu v rámci Služby, kterou můžete využívat v souladu s těmito Všeobecnými podmínkami. Všechna autorská práva a jiná práva duševního vlastnictví související se Službou, která vám jsou zpřístupněna, zůstávají majetkem společnosti Albert.
Jako uživatel můžete Službu využívat a přistupovat k dalšímu obsahu v rámci Služby v souladu s těmito Všeobecnými podmínkami po dobu trvání předplatného. Služba je určena pouze pro osobní použití a nesmí být využívána k žádnému komerčnímu nebo veřejnému účelu. Váš účet je osobní a nesmíte jej sdílet s ostatními, s výjimkou profilů, které jste přidali jako doplňkové profily k vašemu uživatelskému účtu v souladu s těmito Všeobecnými podmínkami a platným ceníkem.
Službu nesmíte využívat způsobem, který je v rozporu s těmito Všeobecnými podmínkami nebo k jakémukoli nezákonnému účelu. Rovněž nesmíte podporovat jiné osoby, aby používaly Službu způsobem, který porušuje zákony nebo tyto Všeobecné podmínky. Jako uživatel Služby Albert jste odpovědní za to, aby vaše recenze/tipy byly v souladu s platnou legislativou a neobsahovaly slova nebo výrazy, které by mohly být považovány za diskriminační, urážlivé nebo nevhodné v diskusních fórech spojených s Albertovou službou. Pokud Albert zjistí, že vaše recenze/tipy jsou vnímány jako diskriminační, urážlivé nebo nevhodné, má právo zablokovat váš přístup ke komentářům a také ukončit vaše předplatné.
Pokud máte podezření na neoprávněné použití vašeho účtu, musíte okamžitě informovat společnost Albert a změnit své heslo. Jste odpovědní za jakoukoli škodu způsobenou tím, že jste jiným osobám umožnili přístup k Službě prostřednictvím vašeho uživatelského účtu. Společnost Albert má právo okamžitě ukončit vaše předplatné nebo zablokovat přístup k Službě, pokud má důvod podezřívat, že váš účet je jinak zneužíván neoprávněnou osobou.
Pro poskytování Služby je společnost Albert povinna zpracovávat nezbytné osobní údaje, jako jsou vaše jméno, e-mailová adresa a platební údaje. Vaše údaje vždy zpracováváme v souladu s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (GDPR) a doplňkovými právními předpisy. Více informací o tom, jak zpracováváme vaše osobní údaje, naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů, které jsou k dispozici na webových stránkách společnosti Albert.
Můžeme využít vaše údaje k propagaci našich produktů nebo služeb. Marketing může být zcela nebo zčásti zaměřen na produkty nebo služby jiné společnosti z naší skupiny. To znamená, že můžete dostávat cílenou reklamu na základě informací, které poskytnete. Pokud nechcete dostávat přímý marketing, můžete nás kontaktovat na e-mailové adrese support@ahojalbert.cz a požádat o zablokování přímého marketingu (tzv. blokaci přímého marketingu). Můžete se také odhlásit přímo z těchto zasílaných e-mailů.
Pokud mezi Albertem a vámi vznikne spor, strany se nejprve pokusí vyřešit spor vzájemnou dohodou. Pokud se strany nedohodnou, spor bude řešen u švédských soudů.
EU nabízí webovou stránku, která pomáhá nespokojeným spotřebitelům řešit spory, najdete ji zde:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Pokud jste spotřebitel a máte připomínky nebo stížnosti na Službu, můžete se také obrátit na Národní radu pro spotřebitelské spory ("ARN"). Více informací o ARN naleznete na www.arn.se. Kontaktovat ARN můžete také pomocí následujících kontaktních údajů:
Rada pro obecné stížnosti
Poštovní adresa: Box 174, 101 23 Stockholm
Telefon: 08-508 860 00
E-mail: arn@arn.se
Službu poskytuje Albert, švédská společnost s ručením omezeným, IČO 559020-9093, se sídlem na adrese Polhemsplatsen 5, 411 03 Göteborg. Pro kontakt s naší zákaznickou podporou nás prosím kontaktujte e-mailem na support@ahojalbert.cz. Ostatní dotazy můžete zasílat na naši adresu: Albert AB, Polhemsplatsen 5, 411 03 Göteborg.
Albert poskytuje podporu ohledně Služby prostřednictvím e-mailu a vždy se snaží odpovědět do čtyřiceti osmi (48) hodin v pracovní dny, nicméně není zaručeno, že odpověď obdržíte v tomto časovém rámci.